ویدیوهای عرشه فولادی


دستگاه تولید گلمیخ

روش تولید گلمیخ برشگیر براساس استاندارد "فورج سرد"عنوان شده است ودلیل فنی آن بهبود خواص مکانیکی قطعات تولیدی است بنابراین "تولید با روش ریخته گری به هیچ عنوان مورد تایید نمی باشدوچنین محصولاتی درصورت تولید فاقد ارزش فنی است ضمن اینکه خواص مکانیکی ومقاومت لازم را نداشته وجوش پذیری مناسب نیزندارند". 

نحوه اجرای سقف عرشه فولادی در اسکلتهای بتنی

هرچند سیستم سقف عرشه فولادی برای اسکلتهای فلزی طراحی گردیده ، اما امکان اجرای آن در اسکلتهای بتنی به روش فوق قابل اجراست ، البته با توجه به دو مرحله ای بودن بتن ریزی در هر طبقه ، اجرای آن بار مالی بیشتری خواهد داشت .

نحوه اجرای پله در سقفهای عرشه فولادی

در اجرای پله ورقهای عرشه فولادی بر طبق عرض پله برش خورد و به وسیله میخکوب فیکس شده و پس از آن توسط فلاشینگ و تسمه مهار دور بندی می شود .

نحوه ایجاد بازشو و دریچه در سقفهای عرشه فولادی

در مورد دریچه های و بازشوهای بالاتر از 50 سانت مانند ویدیوی فوق چنانچه محیط دریچه فاقد زیر سری و پروفیل بود می بایست به وسیله نبشی کشی محیط مناسبی برای نشیمن ورق ایجاد و سپس به کمک فلاشینگ و تسمه مهار دوربندی و بعد بتن ریزی نمود

نحوه اجرای همزمان بتن ریزی و کف سازی با ماله پروانه

این نوع اجرا مناسب برای مکانهایی است که نیاز نیست در آینده به وسیله سنگ و سرامیک کف سازی شود ، پس جهت پایین آوردن هزینه همزمان با بتن ریزی به کمک ماله پروانه و سپس کاتر زنی سطح یکنواخت و مناسبی ایجاد می نماییم .

نحوه تراز کردن بتن سقف عرشه فولادی به وسیله قوطی کشی

در این روش ابتدا توسط قوطی 40*80 به فواصل حدوداً پنج متری و به وسیله دوربین کرم بندی میگردد و سپس بتن آماده بین پروفیلها پمپ و تسطیح می گردد . پس از آن توسط ماله پروانه سطح روی کار تسطیح و پرداخت می گردد . 

نحوه بتن ریزی در راه پله در سقف عرشه فولادی

بتن مصرفی در راه پله باید دارای اسلامپ و روانی مناسب باشد ، به گونه ای که به راحتی روی کل شیب راه پله بایستد و امکان تسطیح را بدهد ، همچنین جهت کنگره های ورق عرشه فولادی در راه پله می بایست عمود بر شمیشری های راه پله باشد .

نحوه بتن ریزی سقف عرشه فولادی با پمپ هوایی

نکته مهم اینکه به هیچ عنوان نباید اجازه دپو شدن و انباشته شدن بتن در یک ناحیه از سقف شد کارگران باید سریعاً نسبت به پخش کردن و تسطیح بتن روی سقف اقدام نمایند ، به منظور تسهیل در رعملیات بتن ریزی بهتر است ابتدا بتن با اسلمپ 8 سفارش داده شود و سپس در محل پروژه توسط فوق روان کننده اسلامپ را تا 14 افزایش داد

نحوه بتن ریزی سقف عرشه فولادی با پمپ هوایی

نکته مهم اینکه به هیچ عنوان نباید اجازه دپو شدن و انباشته شدن بتن در یک ناحیه از سقف شد کارگران باید سریعاً نسبت به پخش کردن و تسطیح بتن روی سقف اقدام نمایند ، به منظور تسهیل در رعملیات بتن ریزی بهتر است ابتدا بتن با اسلمپ 8 سفارش داده شود و سپس در محل پروژه توسط فوق روان کننده اسلامپ را تا 14 افزایش داد

انیمیشن اجرای سقف عرشه ، گروه صنعتی عرشه کاران

در این انیمیشن سه بعدی نحوه پخش کردن ورقها ، چیدمان گل میخ ها ، نحوه اجرای فلاشینگ دور بندی با تسمه مهار ، چیدمان میلگرد حریق و میلگردهای حرارتی و بتن ریزی به نمایش درآمده است . 

برش عرضی ورق عرشه فولادی

در روش مرسوم به وسیله دستگاه فرز و صفحه برش استیل ورقهای مورد نیاز و همچنین محل بازشوها و یا فلنچها بریده می شود .

فیلم نحوه پخش کردن ورق عرشه فولادی بر روی سقف

در این مرحله ورقهای بندیل شده در هر سقف توسط پرسنل باز و مطابق نقشه در دهانه های مورد نظر پخش می گردد . 

نحوه برش ورق عرشه فولادی در محل پروژه با قیچی ورق بر

هرچند که امکان برش اضافات ورق گالوانیزه به وسیله دستگاه فرز هم وجود دارد ، اما جهت تسریع در عملیات برشهای طولی از ورق به وسیله قیچی برقی ورق برق سهل تر و سریع تر است . قابل ذکر است امکان برش عرضی ورق گالوانیزه با این نوع دستگاه ممکن نیست و می بایست با همان فرز و صفحه استیل بر انجام گردد .

نحوه فیکس کردن ورق عرشه فولادی با تفنگ میخکوب 

در این مرحله به منظور جلوگیری از جایجایی ورق ها و همچنین فیکس شدن ورق روی تیرهای فرعی و اصلی به وسیله تفنگ میخکوب ورق بر روی سقف اسکلت فلزی فیکس می گردد .

روش صحیح دور بندی سقف عرشه فولادی در گوشه توسط فلاشینگ  

در گوشه های سقف عرشه فولادی جهت جلوگیری از دفرمه شدن لبه سقف در حین عملیات بتن ریزی می بایست اجرای فلاشینگ به روش و شکل مشخص در این ویدیو اجرا گردد .

نحوه اجرای فلاشینگ با تسمه مهار در سقف عرشه فولادی  

گاهاً مشاهده میشود در اجرای سقف عرشه فولادی ، جهت دور بندی از تخته استفاده می گردد و یا فلاشینگها به وسیله سیم آرماتور بندی به شکل نامطلوبی بسته می شود که این امر شکل بسیار نامطلوبی به لبه های سقف می دهد . اما روش صحیح اجرا همانگونه که در فیلم مشاهده می گردد اجرای فلاشینگ با تسمه مهار گالوانیزه می باشد .

فیلم نحوه اختلاط الیاف کربن با بتن سقف عرشه فولادی

روش استفاده از آن بسیار ساده است ، براحتی در بتن مخلوط می گردد.قیمت آن ارزان است ، جذب آب ندارد و در مقابل اسیدها و قلیا و خوردگی کاملا مقاوم می باشد، مقاومت کشششی و برشی و خمشی در بتن را افزایش می دهد، زنگ نمی زند و مقاوم در برابر خوردگی است، از ایجاد ترک در بتن پیشگیری می کند ، دوام بتن در مقابل خستگی حیاتی بتن را افزایش می دهد 

نحوه اجرای گلمیخ با دستگاه استاد ولدینگ

گلمیخها با استفاده از تجهیزات خودکار جوشکاری گلمیخ که به یک منبع انرژی جریان یکسو با قطبیت مثبت متصل است جوش داده شوند در حین جوشکاری تفنگی مربوطه باید تا زمان سفت شدن فلزلت مذاب در موقعیت اولیه جوشکاری و بدون حرکت نگاه داشته شود. در حالتیکه دمای فلز پایه کمتر از 18- می باشد یا سطح جوشکاری مرطوب است باید از انجام جوشکاری پرهیز کرد. 

نحوه اجرای عرشه فولادی در سازه بتنی

اجرای سقف های عرشه فولادی علاوه بر ساختمان های فلزی امروزه در ساختمان های بتنی نیز قابل اجرا است. و البته با استفاده از آرماتور بندی و بتن ریزی بر روی این ورق فولادی، این نوع سقف اجرا می شود. 

نحوه صحیح تست جوش گل میخ

علاوه بر بازرسی عینی، آزمایش باید شامل خم کردن گل میخ به اندازه تقریبی 30 درجه پس از سرد شدن باشد. آزمایش خم را می توان به کمک یک اهرم و نه با ضربات چکش انجام داد.در دمای کمتر از 10 درجه سانتیگراد انجام آزمایش خمش باید با بارگذاری آهسته از ساقه گل میخ (نه انتهای گل میخ منتهی به جوش) صورت گیرد . 

رول فورمینگ ورق متال دک

ماشین آلات تولید ورق گالوانیزه عرشه فولادی به صورت تمام اتوماتیک ، تولید ورق با گام های 6/5 و 7/5 سانتی متر با عرض مفید از 97 تا 102 سانتی متر ، دارای برجسته ترین انبوست و بالاترین عرض .

توان تولید 30 تن ورق گالوانیزه عرشه فولادی در روز 

Top