سوابق اجرایی سقف های عرشه فولادی و کف سازی صنعتی





Residential-deck-steel-projects

گروه صنعتی عرشه کاران با بیش از 18 سال سابقه فعالیت مفتخر به اجرای سقف عرشه فولادی ( MetalDeck ) در  بیش از 400 پروژه مسکونی ، تجاری ، اداری و ویلایی در اکثر استانهای کشور می باشد.
در این بخش جهت اطمینان بخشی به کارفرمایان جدید ، مشخصات و اطلاعات تماس کارفرمایان پیشین به همراه تصاویر برخی از این پروژه ها گنجانده شده است




پیش از ابداع جدید گروه صنعتی عرشه کاران مشاوران و طراحان پلهای ترافیکی اعم از پایه و دال بتنی و یا عرشه فلزی از روشهای سنتی قالب بندی فلزی و یا پری دال برای قالب بتن دال اصلی پل استفاده مینمودند که علاوه بر هزینه سنگین نیاز به استفاده از جک و داربست و اسکافلد در زیر قالب بود که در مسیرهای رودخانه ای و یا ترافیک جاده ای این امر نیاز به مسدود کردن جاده و یا تغییر مسیر رودخانه و همچنین صرف زمان بسیار زیاد بود.

تا کنون بیش از 50 پل ترافیکی در سراسر کشور به کمک این روش توسط گروه صنعتی عرشه کاران اجرا و به روشی مرسوم تبدیل گشته است .



Concrete-and-steel-bridge-deck-steel-bridge-projects

Dome-pyramid-cone-and-special-shapes-of-steel-deck-projects

با توجه به قابلیت اجرا بر روی سازه های خاص گنبدی ، هرمی ، مخروطی و مدور پوشش های عرشه فولادی روش بسیار مناسب جهت این نوع اجرا می باشد.
جهت اطمینان بخشی به کارفرمایان جدید ، مشخصات و اطلاعات تماس کارفرمایان پیشین به همراه تصاویر برخی از این پروژه ها گنجانده شده است.






Top